اصلاح واژه ای دارد که راه میانه رو اسلامی را روشن می کند ، که هیچ ارتباطی با آن ندارد (3)

[ad_1]

هر مسلمانی می داند که زندگی او در این دنیا برابر با یک دقیقه از زندگی او در زندگی پس از مرگ نیست ، و نه طول عمر در آن یا وضعیت فردی در آنها ، در صورت ناراحتی یا شکنجه بودن. همانطور که ذکر کردیم ، می فهمد که توافق شده است که انسان پس از مرگ دیگر به این دنیا برنخواهد گشت. برای اصلاح آنچه که خراب کرده است ، اما در عین حال متوجه می شود که خداوند در کتاب خود و از زبان پیام آوران خود برای او روشن ساخته است که علت رحمت وی ​​یا عذابهای او در زندگی پس از مرگ چیست و این راه صحیح {راه خدا که همه چیز را در آسمان و زمین دارد ، مگر اینکه خدا اتفاقات را به وجود آورد.

و هر مسلمانی می فهمد که خداوند این راه را به تنهایی درست کرده است و هیچ راهی وجود ندارد و خداوند به شیطان اجازه داده است که برای انسان خطوطی غیر از راه درست ترسیم کند و او را به پیروی از خود دعوت کند ، مانند حدیثی که پیامبر ، خداوند او را بیامرزد و صلوات بفرستد ، یک خط بزرگ در کنار او کشید و اشاره کرد که خط بزرگ این راه درست است و او خواند: {و این راه مستقیم من است ، پس دنبال کن} و که خطوط فرعی ، هر یک از آنها یک شیطان است که راه خود را صدا می کند. و آیه آخر را تلاوت كرد: {و راهها را طی نكن زیرا آنها تو را از راه او جدا می كنند}.

با توجه به این فرض و خطر ناتوانی خداوند در انتخاب راه صحیح ، من روشن می کنم که هر مسلمانی که به سن مأموریت رسیده است ، بسیاری از سنت ها ، آداب و رسوم و چیزهای دیگر را قبل از خود کشف خواهد کرد ، اما او باید این را از طریق ایمان خود دریابد. در آنچه در کتاب نازل شده است و آنچه رسول در آن توضیح داده است که این دعای خدا و سلام بر اوست. مسیر دقیق رسیدن به راه درست را باید از وی فهمید که راه رسیدن به راه درست از سنت پدران ، محیط یا هر چیز دیگری به جز متون شفاف اسلامی که در قرآن خوانده شده پیروی نمی کند و هیچ انسانی هرچه که باشد ، از یک دین دیگر برای اطاعت می خواهد ، که قبلاً این کار را انجام داده بود {{هر روز روح می آید برای خودش بحث کند} ، {امروز هر روح برای آنچه که به دست آورده است غرامت دریافت خواهد کرد ، امروز هیچ ظلمی وجود ندارد} آخرین آنچه در قرآن با این معنی آمده است ، بسیار زیاد است.

به همین دلیل است که فرشتگان وقتی خواستگاری برای آنها می کنند ، به اهل عذاب می گویند: آنها گفتند بله} در پایان آیه و خداوند می فرماید ، {و ما برای آنها كتابی آوردیم كه با دانش آن را شرح دادیم}.

در مورد پیمودن راه صحیح ، محدود به کاربرد آنچه در قرآن به عنوان ایمان ، اسلام و خیرات آمده است.

هنگامی که جبرئیل از وی درباره ایمان س askedال کرد ، این مبانی دینی توسط پیامبر ، صلوات الله علیه ، در حدیث جبرئیل خلاصه شد ، و او گفت: “به خدا و فرشتگانش ایمان بیاورید …” تا آخر ایمان و برای اسلام او پاسخ داد که این گواهی است که خدای دیگری جز خدا تا آخرین ستونهای اسلام وجود ندارد و برای خیرات به معنای عبادت او پاسخ داد که عبادت شما صادقانه است اگر فکر می کنید خدا شما را می بیند و اگر این کار را انجام دهید در واقع نمی بینید که می بینید ، سپس او قطعاً شما را می بیند. این سه رکن مذهبی براساس یک سنت نیست. ارکان اسلام در این دنیا به عمل نیاز دارد و آنچه در بین بندگان مشترک است در آن است ، چیزی که بین دو نفر است.

در مورد ایمان به خدا و غایت آن که ایمان و انفاق است ، یعنی. پرستش خالص خدا ، هیچ غیرتی در آنها نیست ، هیچ اطاعتی در آنها وجود ندارد ، و آنها هیچ راهی نمی گیرند ، مگر در راه درست ، تنها راه درست ، راه کسانی که او به آنها ارزانی داشته است برکت

بنابراین من توجه خود را به دو سوال معطوف می کنم ، و این هشدار به این معنی است که من از یک فرد صادق و فارغ از هر هدفی می خواهم که رژیم غذایی قبل از اسلام و غرور آن را از پدران رد کند ، تا فقط به این مشکل ایمان پاسخ دهد ، که ما با ایمان می گوییم که در مکتب اشهری هستیم و دلیل عبادت جنید در عبادت است؟

بنابراین ، چگونه ما دو مرد از امت محمد صلی الله علیه و آله را انتخاب کردیم تا در آنچه در روز قیامت از ما می خواهند با آنها ارتباط برقرار کنیم و در اینجا نحوه پرسش از آنها وجود دارد ، و هیچ جلسه ای بین ما وجود نخواهد داشت.

پس اگر بین ما و پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم زمانی است که ایجاد تعلق به دیگران را حکم می کند و خداوند می فرماید: {آنچه را که پروردگارت به تو نازل کرده است پیروی کن و پیروی نکن نگهبانان جز او} ، و غیره ، آیات.

و رسول می فرماید همانطور که در آیه شریفه {بگو ، اگر خدا را دوست داری ، از من پیروی کن و خدا تو را دوست خواهد داشت}.

و من کمی س questionال خود را توضیح خواهم داد: معلوم است که اشهری ها در زمانی متولد شدند که شیطان در را به روی مردم الهیات ایمانی که خدا قلب آنها را پاره کرده بود باز کرد تا اینکه بر خدا و صفات او تسلط یافتند و اقدامات او تا پایان فلسفه خودشان ، در حالی که آنها در اعتقاداتی مانند خوارج ، مرجئه و معتضلی و شیعیانی که این کار را نکردند پراکنده بود. خدا از او آزاد شده است ، و آنها به ارث بردند که ایمان و پرستش دو چیز هستند که خداوند در مورد آنها هشدار داده است. شکی نیست که این ایمان شیعه به رسول خدا صدمه می زند ، و خداوند می فرماید ، {و کسانی که رسول خدا را آزار دهند مجازات دردناکی دریافت می کنند.}

من بر اساس اعتقاداتی که به اتفاق آرا فاسد شده اند ، به کسانی که با آنها آشنایی دارند اشاره می کنم که ابوالحسن اشعری معتزلی بود و از جمله کسانی که در اعتقاد او ذکر شده بودند که صفات خدا چیزی متفاوت از خودش است و استفاده خدا این ویژگی ها چیزی متفاوت از ماهیت آنها است ، به این معنی که شنوایی و بینایی ، و غیره چیزهایی خارج از خودش هستند و او می شنود. تا پایان ، چیز دیگری.

جهنم ، چگونه اشاعران درباره چیزی صحبت می کنند که خداوند در قرآن درباره پیامبرش به تفصیل توصیف نکرده است ، و او به او گفت: “هیچ چیز شبیه آن نیست.” خداوند قرآن را به زبان عربی و اعراب نازل کرد معنای گوینده را در کلمات خود بدانید ، و بنابراین ماهواره ها در مورد معنای گوش دادن و دیدن س askال نکردند ، زیرا آنها معنی آن را می دانند و آنچه فراتر از این است که ما نمی توانیم آن را بدانیم ، زیرا این از کسی است که دیده نمی شود و به زودی.

اگرچه ما از نظر اعتقادات و عبادات من غیر از پیامبر ثروتمند هستیم ، ولی خدا صلی الله علیه و آله و سلم را در دست ما دارد.

و هنگامی که من قرآن و آنچه را که در آن ذکر شده ذکر می کنم ، به این سوال می رسم که آیا عبادت بندگان خدا را به شخصی به نام الجنید ، یک عراقی مقیم ، یک تولد خارجی ، قرن سوم نسبت می دهد؟ هجری ، معصوم نیست. ، و نه پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم به شهادت بهشت ​​می دهد. این مرد آنچه را که در زمان خود اتفاق افتاده است تا به امروز ، حتی اگر در مکانهایی ضعیف شده و در سایر نقاط کشورهای مسلمان گسترش یابد ، شامل موارد زیر است:

نام صوفیان برای تشخیص عبادت خود از دیگران. ذکر و یکی از نام های خدا ، و هر یک از آنها راهی خوانده می شود ، که نام آنها با توجه به نام افراد خود به آنها متفاوت است ، و چیزی وجود دارد که قابل قدردانی نیست ، عشق و اطاعت از زیردستان است و بنابراین وجود دارد نوشتن مطالب زیادی درباره شدت تفاوت این روشهای مختلف اشکالی ندارد.

س posالی که یک فرد جاهل مطرح کرده بود ، اهمیت دستیابی به این هدف را درک نکرده و از سر تقبیح یا عدم سازش نبوده ، بلکه از سر ترحم برای هر مسلمان بلافاصله پس از مرگ بوده است ، و قرآن در راهنمای کلی آن کافی است آیات زیر.

{و کسی که صورت خود را به خدا تسلیم کند در حالی که نیکی می کند ، قابل اطمینان ترین چنگال را یافته است} {بنابراین هرکس امیدوار است با پروردگار خود دیدار کند ، کارهای صالح انجام دهد و کسی را در پرستش پروردگارش ملزم نکند} به آیات دیگر که این را با کلمه ای می گویند که مستقیماً از طرف خدا به قلب می رسد.

در مورد مسئله اسلام و کار با آن در این دنیا ، می توان برای احکام فقهی تلاش کرد ، که همه آنها در یک متن در قرآن ذکر نشده است. خداوند قرآن را از زبان اعراب و اعراب را در گفتار ، حقیقت ، استعاره ، مطلق ، محدود ، عام و خاص و معانی حروف که معنای آن را تغییر می دهند و غیره نازل کرد.

جای تعجب نیست که این آموزه ها پراکنده هستند.

به عنوان مثال ، مالک از قول حق تعالی آموخت: {و سرهای خود را پاک کن} که سر در همه درست است ، بنابراین ابوحنیفه گفت ، اما در کلمات اعراب تفاوت دارد ، به این معنی که این عبارت رایج است و پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و سلام او را ، او آن را در حدیث خود تصریح کرد ، آنجا که وضو گرفت و فقط پیشانی خود را پاک کرد. او یک چهارم آن را با سر پاک کرده است ، و آن یعنی – آرنج – به این معنی که قرآن فقهی در این دنیا نازل شده است و در آن راه حلی برای آنچه بین ماست وجود دارد و متون محدود است در تلفظ و محدود نمی شود. در معنا ، و واقعیت ها تازه می شوند ، به طوری که خداوند قوانینی را برای اندازه گیری آشکار کرده است ، مانند: و لطف بین شما را فراموش نکنید} و ضرب المثل او ، سلام بر او ، “هیچ آسیب “هیچ ضرری ندارد” و غیره.

خلاصه این قسمت سوم این است که آنچه پس از مرگ می آید مانند گذشته نیست و گفتمان همه یکی است و ایمان و پرستش غیرت ندارد ، زیرا پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم ، می گوید: جهنم ، من تقواترین شما نسبت به خدا هستم … “و غیره. حدیث و این مرور امروز برای آخرت بهتر از پشیمانی در روز قیامت است ، و اگر کسی در زندگی با او باشد – با شواهد – ، قبل از روزی که دوستی یا شفاعت وجود نداشته باشد ، از او استقبال کنید ، همانطور که خداوند متعال می فرماید: “{و کسانی را که می ترسند نزد پروردگارشان جمع شوند ، به غیر او هشدار دهید ، که غیر از او ولی یا شفیعی ندارند.}

و تا قسمت بعدی انشالله.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید