تحریم نیرو و سازوکار بازار الاهبار: اولین خبرگزاری مستقل موریتی

[ad_1]

کمپین تحریم محصولات فرانسوی ماه سوم بدون از دست دادن شهرت رسانه ای خود به پایان رسید و قابل توجه و رسا بود که این برچسب در طول این مدت برای سایت های ارتباطی صادر شد ، که به درستی یک نمونه – و نه یک معجزه – در دنیای جدید محسوب می شود رسانه ها. راه پیروزی در پیامبر صلی الله علیه و آله ، همه فداکاری ها دست کم گرفته می شوند ، و (بلکه در بی اعتنایی به هنجارها مشکل پیدا می کند و از واگذاری آن به شخص دیگری غیر از خدا برمی گردد ، زیرا هرکس او را در قلب خود مخلص و صادق بگذارد در ترک او مشکلی نخواهد داشت مگر در لحظه اول ، او آزمایش می شود که آیا او همانطور که ابن القائم می گوید ، در کنار گذاشتن او یا دروغگو صادق است ، اگر صبر با این عذاب کمی لذت برد).

شاید در بعضی از اینها کمبودهایی باشد که برای خنثی کردن این کار مبارک از نظر اقتصادی ، سیاسی و رسانه ای تلاش شده است ، زیرا برخی از دولت های عملکردی در جهان اسلام ما برای نجات ماکرون هجوم آورده اند و خوشبختانه آنها توانایی پرداخت هزینه های زیادی را ندارند. ، به دلیل تأثیرات بحران در تاج ، زیرا آنها خبرگزاری ها و رسانه ها را اداره می کردند. بسیاری از کمپین های رسانه ای قابلیت تحریم را زیر سوال برده اند و مراکز تحقیقاتی و م institutionsسسات دانشگاهی آن را با تحقیقات و گزارش های هدفمند و جعلی گسترش داده اند.

تردید در مورد امکان تحریم من را بر آن داشت تا یک دیدگاه اقتصادی ارائه دهم که در آن من تصمیم گرفتم از “قدرت تحریم” به عنوان راهنمای آیه شریفه استفاده کنم: خدا ، دشمن شما ، و دیگران بدون آنها شما این کار را نمی کنید آنها را بشناسید که خدا آنها را می داند و آنچه را که به خاطر خدا در یک چیز خرج می کنید ، برای نشان دادن تأثیر این کارزار و افشای نفاق دشمن درونی (و دیگران بدون آنها) برای شما به ارمغان می آورد.

یا قبل از: قبل از مقاله ما دو موقعیت مهم ارائه می دهیم ، یکی از آنها معتبر و دیگری تاریخی است:

در سمت صدور گواهینامه ، شواهد زیادی در مورد حقانیت و تأثیر تحریم وجود دارد ، آنچه البخاری در روایت معتبر تاریخ اسلام ، پیشگام تحریم اقتصادی ، استاد نجد تمامه بن عطل ، خداوند متعال ، گفت با او. گندم به پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم). آل یاماما منطقه ای کشاورزی بود که به مکه غلات صادر می کرد ، بنابراین این پیروزی را برای پیامبر صلی الله علیه و آله و احساس برتری و استفاده از کاغذ برای قدرت ببینید ، اگرچه تنها چند ساعت قبل از مسلمان شدن این مرد اما او این کار را نکرد.

و طبق منطق تاریخ: برای مردم این سرزمین خوب عجیب نیست که پیروزی برای اسلام و پیامبر آن را بدست آورند ، که بر آن نماز و صلح خدا باشند. و او در وقایع بیان شده خود نقش فعالی داشت.

در بازار مکانیک

برای درک تأثیر نیروی تحریم ، بهتر است ابتدا مکانیسم عملکرد اقتصاد فرانسه و عوامل اصلی تأثیرگذار بر آن را درک کنیم:

بازارهای اقتصادی مختلط ، که در آن تلاش های بخش های دولتی و خصوصی مکمل یکدیگر هستند – و بازار فرانسه یکی از آنهاست – تحت مکانیزم یا مکانیزم خاصی فعالیت می کنند که در آن مردم و شرکت ها از آزادی شروع و مبادله کالا برخوردار هستند. و خدمات بدون مانع برای ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا ، تا زمانی که دولت در سازماندهی ، هماهنگی ، کنترل ریتم و پر کردن عدم تعادل مداخله کند و بر این اساس ، هر تغییری که در سیستم اقتصادی رخ دهد بدون شک بر حرکت آن تأثیر می گذارد و البته ، و هر دو سطح را تحت تأثیر قرار می دهد: خرد و کلان ، سپس نیروی تحریم یک متغیر یا یک رکورد جدید است که لزوماً روی سیستم و نتایج آن تأثیر می گذارد و اگر می خواهیم تأثیر نیروی تحریم بر اقتصاد را تصور کنیم ، تصادف برخورد یک ماشین یا هواپیما با یک جسم خارجی که در آن آسیب متناسب با نیرو است و سرعت.

بسیاری از عوامل دیگر تأثیر اقتصادی و سیاسی تحریم را تشدید می کنند:

1. بر اساس تئوری اقتصاد مقیاس یا مقیاس ، نیروی تحریم به ویژه برای شرکت های بزرگ قاره ای بسیار دردناک است. (لیست Fortune Globes شامل 500 شرکت است. بیشترین درآمد سالانه: 31 شرکت فرانسوی برای سال 2018) ، از آنجا که این نهادها مزایای هزینه ، رقابت و فرصتهای اعتباری را از دست خواهند داد ، و بیایید فرض کنیم که یک محصول مصرفی به قیمت یک دلار ، که 50 میلیون واحد آن در جهان اسلام ما فروخته می شود ، و تحریم منجر به کاهش فروش شده است فقط با ده میلیون ، که به معنای کاهش 20 است ، که در همه جنبه ها منعکس خواهد شد. فعالیت و همه شاخص ها و منشا را تحت تأثیر قرار می دهد ، و در گذشته بها Ba الدین ابن النهاس گفت:

امروز چیزی است و از پرچمهایی که برافراشته می شود مانند *** شد

انسان با او به خرد می رسد *** ، اما تورنت جلسه ای از نقاط است

2. برخی از تحلیل ها معتقدند که رژیم های غربی دموکراتیک هستند و حاکمیت در آنها برای مردم است. بنابراین ، تحریم ، هنگامی که شرایط اقتصادی را تحت تأثیر قرار دهد ، مردم را ترغیب به مجازات سیاستمداران در اولین انتخابات خواهد کرد. “شرکت اقتصادی” یا “سیستم اقتصادی سیاسی تحت کنترل شرکت ها”. و صاحبان مشاغل “به ترتیب ، قدرت سرمایه بیش از آن است که تصور کنیم ، به دلیل تأثیر مستقیم آن بر تصمیمات و قوانین ، که اهمیت و قدرت تحریم را افزایش می دهد.

3. شرایط حساس اقتصاد جهانی – که از سال 2017 در حال کاهش است ، و سپس یک رکود اقتصادی عمیق به دلیل بحران تاج – باعث می شود مبارزات تحریم “سیلی” باشد ، بلکه “ضربه مهلکی” است که فرانسه در مواقع حساس به فرانسه حمله می کند خون اقتصاد بین این بحران ها تمایز قایل می شود ، رژیم ماكرون را فرصتی برای سرپوش گذاشتن و اجتناب از آن می داند ، زیرا او همه فروپاشی ها و ناكامی ها را به بحران كورنا و محدودیت ها و بسته شدن های بعدی نسبت می دهد.

4- مبارزات تحریم عمدتاً با هدف مصرف محصولات روزانه ، به ویژه مواد غذایی انجام می شود. این کالاها کالاهای حساسی با اعتبار محدود هستند که اغلب گزینه های زیادی برای آنها وجود دارد و همچنین برای کاربر نهایی که صاحب انتخاب تحریم است ، زیرا این یک تصمیم مستقل رایگان است.

5. آفریقای فرانسه – از جمله کشور ما – یک بازار سنتی برای محصول فرانسوی است ، که تحریم را با مفهوم نمادین ویژه بسیار تأثیرگذار می کند (فقط 1000 شعبه از شرکت های فرانسوی فقط در مراکش وجود دارد). خوشبختانه کشورهای منطقه که تحریم در آنها فعال است ، مقصد مهمی برای صادرات فرانسه هستند (ترکیه با 6.7٪ از کل صادرات و پس از آن الجزایر ، مراکش و تونس در رتبه اول قرار دارد)..

برای اینکه خیلی دور نروید ، کافی است از عناوین اصلی و شاخص های اقتصادی بخواهید تا متوجه تأثیر کارزار تحریم شوید و اگر از تمدید نمی ترسیدیم ، برخی از گزارش های اقتصادی بین المللی و فرانسه را بازبینی می کنیم که منعکس کننده عمق بحران.

سرانجام تحریم ادامه دارد و هیچ چیز جلوی آن را نخواهد گرفت! … و مزایای اخلاقی و مادی بسیاری را برای ملت به همراه خواهد داشت ، از جمله:

1. ارائه حقوق برگزیده ، خداوند او را بیامرزد و به او آرامش دهد ، و عشق او را در نسل بکارید.

2. تعمیق آگاهی خود متمدن ملت.

3. تحمیل احترام به ملت و مقدسین آن به جهان.

4- از وابستگی اقتصادی خلاص شوید.

5. عادت به مصرف بیش از حد در بین مردم ما منطقی است.

6. ترویج و حمایت از محصولات محلی و اسلامی.

7. آگاهی از نیاز به خودکفایی و کشف منابع بالقوه و بالقوه.

برای دستیابی به اهداف مبارزات پربرکت ، موارد زیر را ارائه می دهیم:

1. تلاش برای تخصصی سازی ، یکپارچه سازی و توزیع نقش ها ، به ویژه در زمینه: طرح ها – صنعت محتوا – کمپین های افزایش آگاهی (هدف گیری مستقیم به کاربران و توزیع کنندگان) – توزیع پوستر و نشریات

2. هدف قرار دادن گروه های سنی که تصمیمات خرید در دست آنها گرفته می شود (به ویژه گروه های زنان).

3. هدف قرار دادن گروه های اجتماعی با قدرت خرید بالا (نواكشات غنی).

4- نیاز به استناد به اهمیت آموزشی و فرهنگی تحریم.

5- به جای پیش فرض به کار در محل بروید.

6. گزینه های پیشنهادی و ایجاد کنید.

این را از من قبول کن! … حتی اگر هشتگ # بایکوت_محصولات فرانسوی از بین برود و حرکت کمپین عقب نشینی کند ، همچنان باقی خواهد ماند و ادامه خواهد یافت ، زیرا این امر به یک عادت و اصلی تنظیم کننده رفتار خرید و مصرف تبدیل خواهد شد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید