[ad_1]
کمپین تحریم محصولات فرانسوی ماه سوم بدون از دست دادن شهرت رسانه ای خود به پایان رسید و قابل توجه و رسا بود که این برچسب در طول این مدت برای سایت های ارتباطی صادر شد ، که به درستی یک نمونه – و نه یک معجزه – در دنیای جدید محسوب می شود رسانه ها و تعجب آور نیست اگر ما با اشراف اهداف و برتری اهداف همراه باشیم. راه پیروزی در پیشنهاد پیامبر ، صلوات الله علیه و آله ، همه فداکاری ها را دست کم گرفته می شود و (اما برای او دشوار است که ل را بشناسد و از واگذاری آن به شخص دیگری غیر از خدا بر می گردد. به کسی که ترک می کند او صادق و صادق در قلب خود با خدا باشد ، او در رها کردن او مشكل نخواهد داشت مگر در لحظه اول ، به طوري كه هنگام عزیمت صادقانه مورد آزمايش قرار گيرد ، يا اگر صبر با اين اندوه كوچك موجب لذت شود ، دروغگوست (مانند ابن ال -قائم می گوید.
شاید در بعضی از اینها کمبودهایی باشد که برای خنثی کردن این کار مبارک از نظر اقتصادی ، سیاسی و رسانه ای تلاش شده است ، زیرا برخی از دولت های عملکردی در جهان اسلام ما برای نجات ماکرون هجوم آورده اند و خوشبختانه آنها توانایی پرداخت هزینه های زیادی را ندارند. ، به دلیل تأثیرات بحران در تاج ، زیرا آنها خبرگزاری ها و رسانه ها را اداره می کردند. بسیاری از کمپین های رسانه ای قابلیت تحریم را زیر سوال برده اند و مراکز تحقیقاتی و م institutionsسسات دانشگاهی آن را با تحقیقات و گزارش های هدفمند و جعلی گسترش داده اند.
تردید در مورد امکان تحریم من را بر آن داشت تا یک دیدگاه اقتصادی ارائه دهم که در آن من تصمیم گرفتم از “قدرت تحریم” به عنوان راهنمای آیه شریفه استفاده کنم: (و تا آنجا که ممکن است برای آنها و کراوات اسب آماده شوید که با آنها از دشمن خدا و دشمن خود و دیگران بدون آنها خواهید ترسید ، آنها را نمی شناسید خدا آنها را می شناسد و آنچه را که شما در چیزی به نام خدا خرج می کنید ، به شما خواهد آمد تا زمانی که به شما ظلم شود) تا اثبات تأثیر این کارزار و ریاکاری دشمن درونی (و دیگران بدون آنها) را برملا کنید.
در مورد قبل: ما قبل از مقاله دو موضع مهم ارائه می دهیم ، یکی معتبر و دیگری تاریخی:
در سمت صدور گواهینامه ، شواهد زیادی در مورد حقانیت و تأثیر تحریم وجود دارد ، آنچه البخاری در روایت معتبر تاریخ اسلام ، پیشگام تحریم اقتصادی ، استاد نجد تمامه بن عطل ، خداوند متعال ، گفت با او. گندم به پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم). آل یاماما منطقه ای کشاورزی بود که به مکه غلات صادر می کرد ، بنابراین این پیروزی را برای پیامبر صلی الله علیه و آله و احساس برتری و استفاده از کاغذ برای قدرت ببینید ، اگرچه تنها چند ساعت قبل از مسلمان شدن این مرد اما او این کار را نکرد.
و طبق منطق تاریخ: برای مردم این سرزمین خوب عجیب نیست که پیروزی برای اسلام و پیامبر آن را بدست آورند ، که بر آن نماز و صلح خدا باشند. و او در وقایع بیان شده خود نقش فعالی داشت.
در بازار مکانیک
برای درک تأثیر نیروی تحریم ، بهتر است ابتدا مکانیسم عملکرد اقتصاد فرانسه و عوامل اصلی تأثیرگذار بر آن را درک کنیم:
بازارهای اقتصادی مختلط ، که در آن تلاش های بخشهای دولتی و خصوصی مکمل یکدیگر هستند – و بازار فرانسه یکی از آنهاست – تحت مکانیزم یا مکانیزم خاصی فعالیت می کنند که در آن مردم و شرکتها از آزادی شروع و مبادله کالا و خدمات بدون تعادل بین عرضه و تقاضا ایجاد می شود ، در حالی که دولت در سازمان ، هماهنگی ، کنترل ریتم و غلبه بر عدم تعادل مداخله می کند. بنابراین ، هر متغیری که در سیستم اقتصادی ظاهر شود ، بدون شک بر روند و روند آن تأثیر می گذارد و بر هر دو سطح تأثیر می گذارد: خرد و کلان ، بنابراین قدرت تحریم ، سپس یک متغیر یا رکورد جدید است که لزوماً بر سیستم و خروجی های آن تأثیر می گذارد. هواپیمایی با جسم خارجی که در آن آسیب متناسب با نیرو و سرعت باشد.
بسیاری از عوامل دیگر تأثیر اقتصادی و سیاسی تحریم را تشدید می کنند:
- بر اساس تئوری اقتصاد مقیاس یا مقیاس ، قدرت تحریم به ویژه برای شرکت های بزرگ قاره ای بسیار دردناک است (این لیست شامل Fortune Global 500 شرکت بیشترین درآمد سالانه: 31 شرکت فرانسوی برای یک سال 2018) ، زیرا این نهادها مزایای هزینه ها ، رقابت و فرصت های اعتباری را از دست می دهند ، و بیایید فرض کنیم که یک محصول مصرفی با قیمت یک دلار که در جهان اسلام ما 50 میلیون واحد فروخته می شود ، و تحریم منجر به کاهش فروش شده است فقط ده میلیون نفر ، که به معنای افت 20 درصدی است ، که تمام جنبه های کسب و کار را تحت تأثیر قرار می دهد و تمام شاخص ها و منشا را تحت تأثیر قرار می دهد و در گذشته بهائی الدین ابن النهاس گفت:
امروز چیزی است و از پرچمهایی که برافراشته می شود مانند *** شد
یکی از طریق آن خرد را دریافت می کند *** ، اما تورنت جلسه ای از نقاط است.
- برخی از تحلیلگران بر این باورند که رژیم های غربی دموکراتیک هستند و حاکمیت در آنها برای مردم است. بنابراین ، تحریم ، هنگامی که شرایط اقتصادی را تحت تأثیر قرار دهد ، مردم را ترغیب به مجازات سیاستمداران در اولین انتخابات خواهد کرد. در حقیقت ، کشورهای غربی نیز توسط یک “شرکت اقتصادی” یا “سیستم اقتصادی سیاسی که آنها کنترل می کنند” اداره می شوند. شرکت ها و صاحبان مشاغل “به ترتیب ، قدرت سرمایه بیش از آن است که تصور کنیم ، به دلیل تأثیر مستقیم آن بر تصمیمات و قوانین ، که اهمیت و قدرت تحریم را افزایش می دهد.
- شرایط حساس در اقتصاد جهانی – که از سال 2017 در حال کاهش است ، و سپس یک رکود اقتصادی عمیق به دلیل بحران کرونا – باعث می شود مبارزات تحریم “سیلی” باشد ، بلکه “یک ضربه مهلک” به فرانسه در یک لحظه حساس است ، و به دلیل خون اقتصاد بین این بحران ها تمایز قائل می شود ، رژیم ماکرون مجالی برای پوشاندن و فرار از زندان پیدا می کند ، و همه فروپاشی ها و ناکامی ها را به بحران کورنا و محدودیت ها و بسته شدن های بعدی نسبت می دهد.
- کمپین تحریم عمدتا به منظور محصولات روزمره ، به ویژه مواد غذایی است و این کالاهای حساس با اعتبار محدود است که اغلب گزینه های زیادی برای آنها وجود دارد و همچنین برای کاربر نهایی که صاحب انتخاب تحریم است ، زیرا رایگان است. تصمیم مستقل
- آفریقای فرانسه – از جمله کشور ما – یک بازار سنتی برای محصول فرانسوی است ، که باعث می شود تحریم تأثیر معناداری با معنای خاص داشته باشد (فقط در مراکش حدود 1000 شعبه از شرکت های فرانسوی وجود دارد) و خوشبختانه کشورهای موجود در منطقه ای که تحریم در آن فعال است ، مقصد مهمی برای صادرات فرانسه است (ترکیه با 6.7٪ از کل صادرات و پس از آن الجزایر ، مراکش و تونس در رتبه اول قرار دارد).
برای اینکه خیلی دور نروید ، کافی است از عناوین اصلی و شاخص های اقتصادی بخواهید تا متوجه تأثیر کارزار تحریم شوید و اگر از تمدید نمی ترسیدیم ، برخی از گزارش های اقتصادی بین المللی و فرانسه را بازبینی می کنیم که منعکس کننده عمق بحران.
سرانجام تحریم ادامه دارد و هیچ چیز جلوی آن را نخواهد گرفت! … و مزایای اخلاقی و مادی بسیاری را برای ملت به همراه خواهد داشت ، از جمله:
- معرفی حقوق برگزیده ، خداوند او را بیامرزد و به او آرامش دهد ، و عشق او را در نسل بکارید.
- تعمیق آگاهی خود متمدن ملت.
- تحمیل احترام به ملت و مقدسین آن به جهان.
- از وابستگی اقتصادی خلاص شوید.
- عادت مصرف بیش از حد مردم ما را منطقی می کند.
- تبلیغ و حمایت از محصولات محلی و اسلامی.
- آگاهی از نیاز به خودکفایی و کشف منابع بالقوه و بالقوه.
برای دستیابی به اهداف مبارزات پربرکت ، موارد زیر را ارائه می دهیم:
- اطمینان از تخصص ، یکپارچه سازی و توزیع نقش ها ، به ویژه در زمینه: طراحی – ایجاد محتوا – کمپین های آگاهی از زمینه (هدف گیری مستقیم به کاربران و توزیع کنندگان) – توزیع پوستر و نشریات.
- هدف قرار دادن گروه های سنی تأثیرگذار بر تصمیمات خرید (به ویژه گروه های زن).
- هدف قرار دادن گروه های اجتماعی با قدرت خرید بالا (نواکوت ثروتمند).
- لزوم استناد به اهمیت آموزشی و فرهنگی تحریم.
- به جای پیش فرض به محل کار خود بروید.
- ارائه و تولید گزینه های جایگزین.
این را از من قبول کن! … حتی اگر هشتگ # بایکوت_محصولات فرانسوی از بین برود و حرکت کمپین عقب نشینی کند ، همچنان باقی خواهد ماند و ادامه خواهد یافت ، زیرا این امر به یک عادت و اصلی تنظیم کننده رفتار خرید و مصرف تبدیل خواهد شد.
[ad_2]