[ad_1]
با درگذشت آن مرحوم – انشاالله – آقای محمد اوولد ابرید اللیل را که بیشتر قسمتهای موریتانی ، منابع و نخبگان آن را از دست خواهد داد ، برکت خواهد داد:
برای همه ، او یک “ابوالحول” روشنفکر است ، و همچنین یک روشنفکر ارگانیک و “زاهدی” سیاسی ، و بیش از هر چیز یک راهنمای اخلاقی و یک عامل تثبیت کننده در جامعه است.
او اولین کسی بود که به اوقات حساس “مزمن” نگاه می کرد ، زیرا هوشیاری پیشرفته او شرایط عدم اطمینان و انسداد را پیش بینی می کرد ، بنابراین او را دید که تلاش می کند – تا آنجا که می تواند – برای جلوگیری از خرابی ، الهام بخشیدن به امید ، برای روشن کردن خم های جاده و افق ها را زیر سوال ببرد.
علی رغم ریشه های ملی “غیربسیایی” ، برداشت من – از همه مهمتر – از انسان به دلیل جهل و آفت کلیشه های تولید شده – متأسفانه – با فرهنگ ظالمانه شایعات شایعه در جامعه علیه بسیاری از بزرگان تحریف شد. تا اینکه در اواخر سال 2005 تحت شرایط و شرایط موجود در این مرحله از نزدیک با او آشنا شدم.
در اینجا من خود را در مقابل مردی از خاک رس نادر یافتم که در آن ابعاد ، معانی و مظاهر با هم همپوشانی دارند:
وی یک عرب فرانکونیایی است ، که به خوبی با فرهنگ ملت ، جامعه و تاریخ خود آشناست ، اما با فرهنگ جهانی غرب و شرق اشباع نشده است و فقط برای نشانه ها کافی است که جزوه Che را با دانش عمیق او بخوانید. امیدها ، تجاوزها و “پاکی انقلابی” یک ملت باستانی شرقی اکنون در مسیر شکستن محدودیت ها و تلافی جویی تاریخی بدون خونریزی است!
این انسان محافظه کار ، و نه “سنتی” در شیوه زندگی و روابط روزمره خود در آن به عنوان “انقلابی خردمند” یا “انقلابی خردمند” زندگی می کند و از تصور فرض شده یک ملی گرای کاملاً ایدئولوژیک فاصله دارد. بلکه او فردی باز و بردبار است و روابطش در سراسر طیف – تعامل و ارزیابی – گسترش می یابد. او یک عملگر و اندیشمند دموکراتیک مستقر و با روان انسان عصبانی است.
چگونه من کسانی را که بعضی اوقات برای آنها دعا می کنند سرزنش می کنم – نرم و مقابله ای – شهرت خود را به عنوان یک متفکر شمال ، اما همه کشورها به او افتخار می کنند ، زیرا او حامل ترس ملت عرب خود از اقیانوس تا خلیج فارس و شیخ بزرگ است کویر و فضای “بیدانی” به طور کلی.
از تجربه شخصی ، من معتقدم که داستان های مرحوم محمد ، که او را خوشحال کرده است ، همیشه یا اغلب ملی و جامع ، عینی و بی طرفانه بوده اند. آنها آلوده به برخی از “خیام” و محدودیتهای آنها در افق دید و ناتوانی در عبور از تعصبات شخصی قبلی ، هویت و روایتهای محدودشان نیستند ، در حالی که مرحوم توانست به نام منافع ملی با همه ملاقات کند ، صرف نظر از تجربه قبلی با او ، حتی اگر برای او تلخ یا ناعادلانه باشد.
برخورد با محمد بسیار روان و روان است ، زیرا سخت گیری تفکر و صلابت شخصیت او را با فروتنی و پایه های بسیار ، سخاوت روح و توانایی گوش دادن و منصفانه بودن او در بر می گیرد.
بهترین چیز در مورد برقراری ارتباط با او این است که می توانید به او اعتماد کنید زیرا توصیه های او بی خطر است ، بنابراین از یک کلاهبردار نترسید ، همانطور که می توانید روی او حساب کنید که شکست نخورد زیرا راهی وجود ندارد هیچ یک از حاکمان یا حاکمان ، بنابراین زندگی سخت و مشمئز کننده او و فراموشی محراب خواندن یا دانش او از شترها و صحرا او را وادار نمی کند. برعکس ، این عامل ترس و فشار است ، نه سوicion ظن به آرزو یا طمع.
وی یکی از اصلاح طلبان شجاع و صاحبان جوانمردی است که خواهر دین است ، بنابراین دارای اقتدار اخلاقی است که بی عدالتی را محدود می کند و مسیری را که با آنها مشترک است تنظیم می کند.
دانشمندانی که امر به معروف ، غفلت از شر ، و سایر اصلاح طلبان ، هر آدرس و آدرس آنها را داشته باشند ، پنجمین بازدارنده اخلاقی و اخلاقی مجرمان هستند و افراد آسیب پذیر را آرام می کنند.
و به دلیل غیبت محمد ، امروز ، چند ماه پس از ترک بدرالدین ، استوانه مرکزی که ساختمان آن دولت را ویران کرد ، مبارک است.
در پایان ، ما برای این مرحوم خدا را رحمت می کنیم و هنگامی که شب اول او در یک اتاق در بیمارستان نظامی سرد شد ، پروردگار ما ، بخشنده ، مهربان ترین ، همه آنچه را که از شب ها و روزهای سرد و آرامش دریافت می کند ، انجام دهد تا خدا زمین و کسانی که روی آن هستند را به ارث برد.
قابل اعتماد
[ad_2]