فتوای ده ها دانشمند و امام موروئی که عادی سازی را تحریم می کنند

[ad_1]

{سبحان الله ، كه كتاب را بر بنده خود آشكار كرد و آن را ارزش تهديدي براي تهديد صدمه سنگين از دين قرار نداد و به م toمناني كه اعمال نيكي انجام دادند ، موعظه كرد كه آنها در آن به بيگانگان پول خوبي پرداختند و هيچگاه به كسي پيشگوي نكردند. گفت ، او فرزندان خدا را گرفت ، زیرا آنها آموختند كه والدین آنها كلمه ای از دهان آنها بزرگ نمی شود ، كه آنها به غیر از دروغ می گویند}

و برکت و سلام رهبر مجاهدین و امام پیامبران ، صاحب مصرا ، از مسجدالحرام تا مساجد الاقصی و میراجا تا سیدرا المنتها ، بر خاندان پاکش ، اصحاب مجاهد و وراث فاتح وی ، و کسانی که راه خود را توسط دانشمندان زحمتکش و امامانی که به قیامت آخر هدایت شده اند ، دنبال کرده اند.

در مورد بعد:

ارتباط با نهاد غاصب فلسطین ، که بیت المقدس و اطراف آن را اشغال کرده است ، تحت هیچ شرایطی مجاز نیست:

1. حقیقت این عادی سازی پشتیبانی و پشتیبانی کامل از صهیونیست های غاصب در تمام محاصره ، ترور و تخریب آنها است و با آشتی ارتباطی ندارد ،

صلح: این توقف مبارزات به نفع مسلمانان است ، مادامی که دشمن صالح نباشد و در اثر تهاجم یا خیانت ضعیف نشود.

در مورد عادی سازی فوق الذکر ، این واقعیت وفاداری ، محبت ، اتحاد با دشمن و همکاری با او در زمینه های مختلف علیه اسلام و مسلمانان است.

2. به رسمیت شناختن دشمن از سرزمین فلسطین و به رسمیت شناختن حق آنها در اورشلیم ، که این برای آنها تصدیق کنترل بیت المقدس است و فلسطینیان – مانند دیگر مسلمانان – هیچ حقی بر این سرزمین ندارند. همچنین یکی از بزرگترین ابزارهای تقویت حضور صهیونیست ها و تأمین علل قدرت اقتصادی ، نظامی و سیاسی است. این واقعیتی است که انکار نمی کند ، مگر با غرور.

3. اگر دشمن یک کشور مسلمان را اشغال کند ، جهاد اخراج این اشغالگر به یک وظیفه فردی تبدیل می شود ، و آمادگی برای این جهاد و آماده سازی نیرو برای آن به یک تعهد تبدیل می شود و تاریخ اشغال صهیونیست ها در فلسطین از اعلامیه بالفور ، صادر شده در تاریخ 2 نوامبر 1917 ، شناخته می شود که فلسطین را به یک خانه ملی برای یهودیان تبدیل می کند و انگلیسی ها آن را انجام می دهند. آنها با این وعده به یهودیان کمک کردند تا فلسطین را به زور تصرف کنند و مردم را از خانه های خود بیرون کنند. این وظیفه جهاد است که آنها را از سرزمینی که اشغال کرده اند بیرون بیاورد ، نه اینکه با آنها عادی شود.

4- عادی سازی با دشمن اشغالگر به معنای شناخت غاصب غاصب وی و شناخت آنچه در دست او است ، و اجازه دادن به آن متجاوز در برابر تجاوزات وی باقی بماند. به رسمیت شناختن یهودیان اشغالی در فاصله یک سانتی متری از سرزمین فلسطین مجاز نیست ، زیرا این شناخت خیانت به خدا ، رسول او و م theمنان است و خداوند متعال فرمود {اوه ، شما که ایمان آورده اید ، به خدا خیانت نکنید و پیامبر. و همانطور که می دانید به امین خود خیانت کنید. “

5. این دشمن که عادی سازی با او را ترویج می کند ، با مسلمانان می جنگد ، آنها را از خانه هایشان بیرون می کند ، آواره می کند و حدود صد قتل عام مرتکب می شود ، و عادی سازی با او در وفاداری به او طبق متن قرآن ممنوع است. “خداوند متعال فرمود: خداوند او را که صالحان است دوست دارد ، اما خداوند شما را از کسانی که در دین با شما جنگیده اند ، شما را از خانه های خود بیرون کرده اند منع می کند ، و روشن ساخته است که کسانی که آنها را می گیرند ، زیرا آنها ستمگر هستند . “

6. اینکه این دشمن اشغالگر به تجاوز و غصب زمین های خود ادامه دهد و قلمرو غصب شده خود را گسترش دهد ، در کشورهای مسلمان سرطانی است که به طور مداوم در حال گسترش و عادی سازی است ، کمک به او در گناه و تجاوز و نشان دادن از او و وفاداری به او بدون م believeمنان ، و خداوند متعال فرمود: “کافران را به عنوان ولی بدون م withoutمن قبول نکنید ، و هر که این کار را بکند چیزی جز این ندارد که خدا از آنها بترسد. خدا خودش به شما و خدا درباره سرنوشت هشدار می دهد. “

عادی سازی با این دشمن خیانت به برادران مسلمان ماست ، که این دشمن سعی در آسیب رساندن به آنها و محاصره آنها دارد و نزدیکترین نمونه آن: غزه که توسط این دشمن محاصره شده و از رسیدن غذا و دارو به او جلوگیری می کند ، و پیامبر صلی الله علیه و آله می فرماید: “مسلمان برادر مسلمان است. نه به او ظلم می کند ، نه او را فریب می دهد و نه او را حقیر می کند. »روایت یک مسلمان.

7. این عادی سازی ارتقا یافته به معنای استقبال از دشمن اشغالگر است که ما را از خانه های ما بیرون رانده و بدیهی است ما را اخراج کرده و به معنای پذیرش هیئت های نظامی آنها ، تکریم آنها و تکیه بر آنها است. خداوند متعال فرمود: “به کسانی که ظلم شده اند نگذارید تا آتش شما را لمس کند.” Roncon آسانترین روند است ، بنابراین نظر شما در مورد عادی سازی سیاسی ، فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی چیست؟

8. عادی سازی به معنای فتح سرزمین های مسلمانان قبل از یهودیان است که خداوند متعال درباره آنها صحبت کرده است {و آنها به دنبال فساد در زمین هستند و خداوند مقامات فاسد را دوست ندارد}. آنها هر کجا که می روند فساد را گسترش می دهند ، و هر کجا که باشند با اسلام می جنگند ، و در مورد توطئه ها و قتل ها صحبت می کنند ، و با کسانی که ایمان دارند خصومت بیشتری دارند ، خداوند متعال فرمود {برای یافتن خصمانه ترین افراد نسبت به کسانی که به یهودیان معتقدند و به کسانی که مشرک شده اند. خداوند متعال در این عصر دشمنی این یهودیان به ما نشان داده است ، که مطابق آنچه در قرآن آمده است ، همانطور که خداوند متعال فرمود: “ما آیات خود را در افق ها و در خود آنها نشان خواهیم داد تا زمانی که برای آنها روشن است که این حقیقت است همه چیز شهید است}.

9. عادی سازی ، که توسط برگزارکنندگان تشویق می شود ، به این معنی است که غاصبان اشغالگر هتک حرمت مسجد الاقصی ، اولین بوسه مسلمانان را تشخیص می دهند و زمین مبارک ، سرزمین پیامبران ، محل فرود فرستاده ها ، زمین را آلوده می کنند جهاد و برای آنها ماهی نگیرید ، جنایت و فساد. چه کسی ما را در اطراف خود برکت داده است تا از طریق مکاشفه های ما به او نشان دهد که او شنونده و بیننده است

نتیجه:

عادی سازی با این صهیونیست های اشغالگر برای آنها تداوم اشغال کشورهای مسلمان ، انصراف از تعهد جهاد و همکاری با کسانی است که با ما جنگیدند و ما را از خانه های ما بیرون کردند و ظاهراً ما را اخراج کردند ، یک تشخیص است. زمان ، این شکست برادران مسلمان ما در فلسطین ، پیوستن به صفوف دشمن ، جنگجویان و کنار گذاشتن ظالمان است ، که باعث تشویق یهودیان برای فساد و تأیید هتک حرمت مسجد الاقصی و یکی است از بزرگترین ممنوعیت ها.

سرانجام ، خداوند متعال فرمود ، {آه ، کسانی که ایمان آورده اند ، یهودیان و مسیحیان را به عنوان سرپرست برخی از آنها قبول نمی کنند و آنها را در میان شما خواهند گرفت ، زیرا از آنها است که خداوند مردم ناعادل را هدایت نمی کند}.

امضا شده توسط:

دانشمند شیخ محمد الحسن بن الدادو

شیخ ابراهیم بن یوسف بن شیخ کیدیا

شیخ محمد عبدالرحمن (پسر متولد شده)

شیخ محمد صدیه بن عجود (النووی)

قاضی شیخ احمد شیخنا بن عمات

شیخ عبدالله بن احمد بن امین

سقوط شیخ محفوظ ابراهیم

دکتر محمد الامین بن شیخ مازید

احمد مازد بن عبدالحق بن بونا

آمدی بن سیجی المختار

دکتر محمد سالم بن عبدالحی دودو

دکتر محمد بن مولای

شیخ محمد بن ابوآ

شیخ محمد محفوظ بن الزین (الغایت)

شیخ محمد بن المختار الحسن

شیخ طه اولد یحیی

شیخ احلیح بن حمود

شیخ ابراهیم بن محمد فضلاله

شیخ محمد الامین بن طالب یوسف

شیخ محمدجاسم بن محفوظ

دکتر محمد اولد محمد غلام

شیخ احمد باب بن محمد آب

دکتر احمد الکوری

دکتر محمد بن احمد بن بوالی

دکتر حج شیخ بن سیدی ما

شیخ عبدالله برخاست

دکتر یاکوف مختار لولی متولد شد

اسماعیل بن المختار

سلیمان احمد هالو

دانش آموز حمیدا

ساری حمادی

یحیی بن محمد سیدی

عبدالله بن عبدالملک

محمد عبدالسلام سیدی متولد شد

محمد المصطفی بن عبدالله

الحمد بن المختار

المختار بن محمد الامین

احمد سالم بن محمد الامین

محمد صلاح الدین محمد عبدالرحمن

ابات بن محمد عبدالله بن همسرش

محمد عبدالوهاب

محمد محمود بن باب احمد

شیخ بن نینا

من محمد وال سید احمد را دارم

انس احمد بازید

محمد بن کلی

شیخ بن شیخ احمد

او شبیه پسر بود

یارب بن دادا محمد الهادی

محمد عبدالله بن محمد

ناجی بن عبدی

محمد بن یحدی

محمد الحبیب بن احمد مان

خالد بن اسلمو

اسلامو بن محمد الامین

بتار بن محمد الامین

ابوبکر بن سیدی

محمد الشافعی

عبدالله بن هاتری

هاتری بن محفوظ

احمد بن بابان

شیخ بن ایروک

سر عبدالله بن این

سعدبو بن محمد عبدالله

سیدی محمد بن جدام

محمد الامین اسماعیل

محمد الامین بن طالب عثمان

سیدی محمد بن حلاجی

احمد بن اسحق

المستع بن النینا

محمد الامین بن سیدی

حسن بن حبیب الله

هاتری بن اباع

محمد بن الدو

محمد یسلم بن شیخ سیدی احمد

آوا بن محمد آل مامی دیدار کرد

المختار بن میلود

محمد الامین مفتاح

احمد سالم بن محمد

شیخ سیدات بن عبدالودود

ده بن دهمان نفاعه

محمد الامین بن المصطفی

محمد عبدالرحمن بن الطاهر

محمد محمود بن امان

محمد بن سعود

محمد فاضل بن الحسین

محمد علی بن حبیب الله

قطب بن آمات

جرالا بن سیدی محمد

محمد عبدالله

احمد بن احمد طالب المدا

محمد بن پدر و مادرش

سیدی محمد بن شیبانی

محمد محمود بن آل علی

ابه بن بدا

المختار بن آمین

محمد الرالیف بن مختور

علی بن آن

محمد المصطفی بن محمد الزین

محمد محمود بن شیخ

سیدی محمد اولد احمدین

شغل من محله عبدالرحمن است

محمدی قدی احمد آب

سید محمد به عنوان پدرش به دنیا آمد

محمد اجید

محمد الامین زین عمر

یحیی عبدالقادر

احمد / المختار

عمر بن محمد عبدی

احمد ساعدن

محمد الامین اسلام المصطفی

محمد الامین آلبان خانمها

محمد عبدالملک

محمد عبدالقادر شیخ احمد

سید احمد اولد محمد محمود

محمد المصطفی اولد عمر

محمد وال اولد سید

سیدی هبا احمد بازید

محمد عبدالرحمن احمد

پدرش احمد سلام

اشمه احمد عبید

محمد فاضل آل سالم ، پدرش

احمد بن الحسین

عبدالله شیخ الصبر

موسی الزین عمر

یاکوب بن الهادی

محمد سالم ، متولد شیخ سیدی

محمد و عبدالله

گفت محمد محمد سالم عاشور

محمد اولد سید احمد

زکریا محمدالامین

احمد بن سالم

عبدالقادر احمد محمد زین

محمد الامین / محمد لبت

احمد بن محمد بن احمد

شیخ بن محمد الامین بن عمو

محمد وال محمد عبد ال ودود

محمد عبدالله پدر خود را به دنیا آورد

محمد یحیی بن البنانی عزیز

محمد المخار احمد الودا

محمد بن المبارک

استاد خوب محمد مالک

احمد امبرک محمد عبدالله

محمد الامین اولد هاتری

محمد درب منزل خود متولد شد

بدی بن محمد المختار

احمد محمد سالم

شیخ محمد الامین باکر متولد شد

گفت محمد بیات

المصطفی بن محمد الزین به منیتیر

احمد یعقوب بن مبارک

اسلام سیدی محمد

عمر ، متولد البشیر است

سر محمد شیخ

احمد عبدالرحمن العابد

محمد فاضل محمد الامین الدف

احمدو در هبلا متولد شد

محمدلیل محمد اشرف احمد

محمد اولد اسلام

محمد بن دهان

محمد شیخ

محمد محمود بن اسحق

احمدو محمد آب متولد شد

بن متولد شد ، عزیز متولد شد

احمد اولد الحسین

محمد اولد المورابت

سیدی محمد بن محمد بن حنفور

محمد حمادی

محمد الامین بن السالک

محمد المصطفی ، دانشجو ، علی متولد شد

محمد محمود ، متولد آلپ

اسلم محمد الامین

محمدان انداهی

محمد المختار محمد السالک کایا

محمد ابراهیم محمد پادان

احمد بن بن محمد حبیب

محمد الامین سیدی محمد

احمد النجی ، افیل

محمد بن عبدالله

سیدی محمد بن ده

تیجانی ایکراین سیکا

محمد الحافظ بن آکا

سلیمان احمد

عبدالرحمن جا

محمد بن پدرش

احمد بابو بن بن

محمد جمال اولد عبدالله

محمود سلیمان

محمد المصطفی بن احمد (اشمه)

محمد محمود بن سالیک

احمد بن سلام

بادین بن ابو

ابو بن بدیع

سیدی اول بلال

شیخ احمد اسرائیل

محمد الحافد اولد احمد

عبدالله متولد شد

ابراهیم بن محمد العتیک

محمد المصطفی بن عبدی

سیدی مولود / عبدالله

محمد / پدرش

محمد محمود ابات

محمد محمود بن دیدی / مینی

باب بتار

محمدان انداهی

ابوبکر عبدالرحمن عیسی

نه R. باس بن البخاری

استاد ما ، علی ، فرزند بهترین امام است

ابراهیم در شیبانی متولد شد

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید